Δέκα μέρες αρκούν: 9 +1 κόλπα για να βελτιώσεις την φυσική σου κατάσταση σε χρόνο «μηδέν»

0
63


Κι όμως όσο περίεργο και αν ακούγεται δέκα μέρες αρκούν για να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση.

Το πως θα τα καταφέρεις αυτά τα δυο, θα το μάθεις παρακάτω.

1. Περπάτα: Όσο πιο πολλά βήματα κάνεις μέσα στην ημέρα σου τόσο καλύτερα για το σώμα και τον μεταβολισμό σου. Και δυναμώνεις τους μυς σου και αυξάνεις τις καύσεις λίπους.

2. Φάε περισσότερο χρώμα: Φρόντισε να αυξήσεις στην καθημερινή σου διατροφή τα λαχανικά και τα φρούτα. Πράσινα, κόκκινα και πορτοκαλί, φάε όσο περισσότερα μπορείς.

3. Αγόρασε εύκολο εξοπλισμό: Αγόρασε εξοπλισμό γυμναστικής που να μπορείς να μεταφέρεις εύκολα στην τσάντα σου. Π.χ. ένα σχοινάκι ή βαράκια που τα γεμίζεις με νερό, ώστε να μπορείς να τα πάρεις στο πάρκο ή στην παραλία.

4. Ενυδατώσου: Πιες όσο περισσότερο νερό μπορείς μέσα στην ημέρα σου. Επίσης μπορείς να πιεις και τσάι, χωρίς ζάχαρη για να μην πάρεις θερμίδες.

5. Πάρε και ένα φίλο μαζί: Πάρε τον κολλητό ή την κολλητή σου από το χέρι και ξεκινήστε να περπατάτε ή να γυμνάζεστε μαζί. Κοινώς μπείτε μαζί στο ίδιο πρόγραμμα και θα δείτε ότι είναι πιο διασκεδαστικό και ενθαρρυντικό έτσι.

6. Δοκίμασε κάτι καινούργιο: Δεν χρειάζεται η γυμναστική να είναι βαρετή. Μπορείς να δοκιμάσεις την αεροβική, τον χορό ή κάποια άλλη ευχάριστη δραστηριότητα.

7. Τεντώσου: Έτσι θα βοηθήσεις τους μυς σου να χαλαρώσουν, να ανοίξουν και να παραμείνουν υγιείς. Αν θέλεις να έχεις ένα δυνατό και ευλύγιστο σώμα δε θα πρέπει να παραλείπεις αυτήν τη συνήθεια.

8. Φάε συνειδητά: Παρατήρησε τι τροφές επιλέγεις και δες αν όντως θέλεις να τις φας ή το κάνεις από λαιμαργία. Αν δεν τις χρειάζεσαι δεν υπάρχει λόγος να τις τρως.

9. Άκου το σώμα σου: Όταν δεν πεινάς, δεν υπάρχει λόγος να φας και όταν είσαι κουρασμένη δεν υπάρχει λόγος να πιέσεις το σώμα σου για έξτρα δραστηριότητα. Παρατήρησε και άκου τις ανάγκες σου.

10. Κοιμήσου: Ο καλός ύπνος είναι βασικός για την καλή σωματική υγεία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ